Voorkom torenhoge boetes: zo maak je jouw website AVG proof

Inmiddels heeft bijna iedereen wel eens gehoord van AVG en/of GDPR, maar weten weinig website-eigenaren wat het precies inhoudt, welke praktische stappen er gezet

De 10 beste creatieve corona commercials op een rij, plus één

Terwijl het coronavirus op ongekende wijze onze veerkracht, volharding en ons vertrouwen test, maakt het ook ongekend veel creativiteit los. Corona commercials zijn er

Online zichtbaarheid begint met soul searching 

Of je nou als klein bedrijf op zoek bent naar online zichtbaarheid of als groot merk de band met je publiek wilt versterken en

Audience first: een winnende strategie

“Hoe zorgen wij dat onze opdrachtgevers gevonden (en leuk gevonden) worden door potentiële klanten, leden, fans of abonnees? Dat ze de ruimte en de

Zo maak je een killer contentstrategie

Per minuut wordt 300 uur aan videomateriaal geüpload naar Youtube. Ieder uur gaan wereldwijd ongeveer 600 nieuwe websites live. En elke dag worden op

De kracht van content hubs: bouw bergen  

In Google, op sociale media en in de hoofden van je publiek is concurrentie om aandacht altijd specifiek gericht op een thema of onderwerp.

Contentmarketing: in 5 stappen naar succes

Het is zo zonde en we zien het helaas nog veel te vaak: prachtige websites en contentplatforms die niet aan het werk zijn. Een

Storytelling: weapon of choice in de content war

Wees eerlijk: wie houdt er echt van reclame? Reclame onderbreekt, reclame is opdringerig en het is overal. We krijgen per dag pak ‘m beet

Online Concurrentieanalyse: inzicht in 7 stappen

Waarschijnlijk gebruik je, net als de meeste van ons, Google Analytics om je websitestatieken te analyseren. Een fantastische tool die veel inzicht geeft in