Online groei en het geheim van the messy middle; zes concrete aandachtspunten

Het was, is en zal altijd de allerbelangrijkste vraag in (online) marketing en reclame zijn: hoe beslissen mensen wat ze willen kopen, en van

Storytelling tips: een verrassend simpele formule voor succes

Iedere dag worden we blootgesteld aan honderden boodschappen. We beseffen meer dan ooit: tijd is een schaars en kostbaar goed en aandacht is een

In 11 stappen een succesvolle landingspagina maken

Online groeien doe je door de optimale synchronisatie van je platform, je content en je online marketing. Een van belangrijkst zaken krijgt daarbij helaas

De vier grote verschillen tussen contentplatforms en websites

‘Wat is een contentplatform eigenlijk? En waarin is het anders dan een ‘gewone’ website?’ We krijgen die vraag vaak en het is ook een

Voorkom torenhoge boetes: zo maak je jouw website AVG proof

Inmiddels heeft bijna iedereen wel eens gehoord van AVG en/of GDPR, maar weten weinig website-eigenaren wat het precies inhoudt, welke praktische stappen er gezet

De 10 beste creatieve corona commercials op een rij, plus één

Terwijl het coronavirus op ongekende wijze onze veerkracht, volharding en ons vertrouwen test, maakt het ook ongekend veel creativiteit los. Corona commercials zijn er

Online zichtbaarheid begint met soul searching 

Of je nou als klein bedrijf op zoek bent naar online zichtbaarheid of als groot merk de band met je publiek wilt versterken en

Audience first: een winnende strategie

“Hoe zorgen wij dat onze opdrachtgevers gevonden (en leuk gevonden) worden door potentiële klanten, leden, fans of abonnees? Dat ze de ruimte en de

Zo maak je een killer contentstrategie

Per minuut wordt 300 uur aan videomateriaal geüpload naar Youtube. Ieder uur gaan wereldwijd ongeveer 600 nieuwe websites live. En elke dag worden op