Het is niet alles goud wat er blinkt; zo ontketen je de kracht van merkwaarde
Ahoy, me hearties! Zoals de legendarische piraat Jack Sparrow ooit grapte: “Not all treasure is silver and gold mate!” Wijze woorden die de zeeën…
Een boodschap die aankomt? Vergeet Big Data en ga op zoek naar een Big Idea
Hoe een Big Idea je helpt om je publiek in het hart te raken en merk duurzaam te laten groeien
Audience first: nog altijd een winnende strategie
In de begindagen van Soul Kitchen, nu een jaar of vier geleden, riepen we: “Wij helpen je online groeien! Maar de juiste branding is…
Verkoop geen product of dienst. Verkoop een nieuwe manier van denken
Succesvolle marketing begint bij het begrijpen van mentale modellen en weten hoe je die verandert. Mindshare before market share
Zo bouw je in 2023 (verder) aan een ijzersterk merk
Een sterk merk is een ongelofelijk waardevol bezit. Maar hoe bouw je zo’n merk? Om te beginnen door branding niet te zien als een…
9 manieren om viral te gaan met je content: zo krijg je mensen aan het praten
Laten we eerlijk zijn: Mensen over je laten praten is geen sinecure. Met een oneindig aantal blogs, nieuwssites en social media platforms die strijden…
Meer mensen bereiken, raken én overtuigen. Combineer MBTI en STDC in één contentstrategie.
Een goede content strategie geeft antwoord op de vraag ‘Welk soort content maak je voor wie?’ Met behulp van het MBTI-model en STDC-model wordt…
Drie privacy-vriendelijke alternatieven voor Google Analytics in 2022
Google Analytics is illegaal. Volgens de Oostenrijkse privacytoezichthouder noyb is Google Analytics in strijd met Europese privacywetgeving. Google Analytics stuurt, zo stelt de privacywaakhond,…
Online groei en het geheim van the messy middle; zes concrete aandachtspunten
Het was, is en zal altijd de allerbelangrijkste vraag in (online) marketing en reclame zijn: hoe beslissen mensen wat ze willen kopen, en van…