Storytelling tips: een verrassend simpele formule voor succes
Iedere dag worden we blootgesteld aan honderden boodschappen. We beseffen meer dan ooit: tijd is een schaars en kostbaar goed en aandacht is een…
In 11 stappen een succesvolle landingspagina maken
Online groeien doe je door de optimale synchronisatie van je platform, je content en je online marketing. Een van belangrijkst zaken krijgt daarbij helaas…
De vier grote verschillen tussen contentplatforms en websites
‘Wat is een contentplatform eigenlijk? En waarin is het anders dan een ‘gewone’ website?’ We krijgen die vraag vaak en het is ook een…
Voorkom torenhoge boetes: zo maak je jouw website AVG proof
Inmiddels heeft bijna iedereen wel eens gehoord van AVG en/of GDPR, maar weten weinig website-eigenaren wat het precies inhoudt, welke praktische stappen er gezet…
De 10 beste creatieve corona commercials op een rij, plus één
Terwijl het coronavirus op ongekende wijze onze veerkracht, volharding en ons vertrouwen test, maakt het ook ongekend veel creativiteit los. Corona commercials zijn er…
Online zichtbaarheid begint met soul searching
Of je nou als klein bedrijf op zoek bent naar online zichtbaarheid of als groot merk de band met je publiek wilt versterken en…
Audience first: een winnende strategie
“Hoe zorgen wij dat onze opdrachtgevers gevonden (en leuk gevonden) worden door potentiële klanten, leden, fans of abonnees? Dat ze de ruimte en de…
Zo maak je een killer contentstrategie
Per minuut wordt 300 uur aan videomateriaal geüpload naar Youtube. Ieder uur gaan wereldwijd ongeveer 600 nieuwe websites live. En elke dag worden op…
De kracht van content hubs: bouw bergen
In Google, op sociale media en in de hoofden van je publiek is concurrentie om aandacht altijd specifiek gericht op een thema of onderwerp.…