Drie privacy-vriendelijke alternatieven voor Google Analytics in 2022

Google Analytics is illegaal. Volgens de Oostenrijkse privacytoezichthouder noyb is Google Analytics in strijd met Europese privacywetgeving. Google Analytics stuurt, zo stelt de privacywaakhond,

Online groei en het geheim van the messy middle; zes concrete aandachtspunten

Het was, is en zal altijd de allerbelangrijkste vraag in (online) marketing en reclame zijn: hoe beslissen mensen wat ze willen kopen, en van

“Met hun See Think Do Care model hebben ze een goede onderlegger”

Nieuw Nederland Architecten heeft als missie Nederland huis voor huis een stukje duurzamer en mooier maken. Ze vonden het maar vreemd dat het in

Social media strategie in 2022: waar moet je op letten? 

Het is altijd druk in social medialand. Iedereen wil je 24/7 op de hoogte houden van z’n laatste nieuws en nieuwe producten of diensten.

“Er zit echt een plan achter wat ze doen”

De wereld van ruimtelijke veranderingen, bouwplannen, bouwbeleid en infrastructurele werken is complex. Stichting Adviesbureau Onroerende Zaken (SAOZ) biedt helderheid en houvast. “We zijn er

Storytelling tips: een verrassend simpele formule voor succes

Iedere dag worden we blootgesteld aan honderden boodschappen. We beseffen meer dan ooit: tijd is een schaars en kostbaar goed en aandacht is een

“Ze willen je business echt begrijpen”

Bewust(er) keuzes maken rondom werk en leven, zodat je jouw wensen en doelen kunt realiseren. Dat is waar EBC Nederland bedrijven en hun medewerkers

In 11 stappen een succesvolle landingspagina maken

Online groeien doe je door de optimale synchronisatie van je platform, je content en je online marketing. Een van belangrijkst zaken krijgt daarbij helaas

De vier grote verschillen tussen contentplatforms en websites

‘Wat is een contentplatform eigenlijk? En waarin is het anders dan een ‘gewone’ website?’ We krijgen die vraag vaak en het is ook een