Zo haal je als MKB in 2024 maximaal rendement uit je marketingbudget

Aan de slag met je marketingdoelen voor 2024? Haal volgend jaar maximaal rendement uit je budget: slim, effectief en duurzaam groeien doe je zo.

Dit zijn de voorwaarden om de groei van je merk en je business te versnellen

Voor succesvolle online groei heb je meer nodig dan solide plannen en behoorlijke budgetten. Branding en contentmarketing verdienen je constante aandacht.

Goede landingspagina maken in 2023

Online groeien doe je door de optimale synchronisatie van je platform, je content en je online marketing. Een van belangrijkst zaken krijgt daarbij helaas

Storytelling: nog altijd de snelste weg naar het hart van je publiek

Storytelling is misschien wel het meest verkeerd begrepen woord in marketing. Het klinkt stoffig, vaag en versleten. Als een hype die allang is overgewaaid.

Simpel duurt het langst: waarom eenvoud zo’n krachtig wapen is

Keep It Simple Stupid (KISS) is misschien wel de moeilijkste van alle communicatiegeboden. Maar ook de beste. Hoe word je het signaal in een

Het post-purpose tijdperk: don’t start with why

Purpose was lang de heilige graal. Maar nu we allemaal een why hebben rijst de vraag: what's next? Bereid je voor op 't post-purpose

Het is niet alles goud wat er blinkt; zo ontketen je de kracht van merkwaarde

Brand equity, merkwaarde dus, is het geheime ingrediënt dat een product transformeert tot een geliefd icoon. Zo werk je daaraan.

Een boodschap die aankomt? Vergeet Big Data en ga op zoek naar een Big Idea

Hoe een Big Idea je helpt om je publiek in het hart te raken en merk duurzaam te laten groeien

Audience first: nog altijd een winnende strategie

In de begindagen van Soul Kitchen, nu een jaar of vier geleden, riepen we: “Wij helpen je online groeien! Maar de juiste branding is