“Kunnen jullie ook een magazine maken dat nergens op lijkt?” Kijk, voor zo’n vraag komen we onze comfort zone uit. En als die vraag dan ook nog eens gesteld wordt door impactondernemer en serial-marketeer-of-the-year Henk Jan Beltman (Ja, die van Tony’s Chocolonely), dan weet je dat dat het een bijzonder avontuur gaat worden.
Thirteen Barrels is een bonte contentbom met als hoofdthema’s Food & Wine. Elke uitgave hangen we daar een subthema onder (in de eerste editie ‘street’, in de tweede ‘friends’) en voor de rest is het: trossen los en de veilige haven uit.
Het magazine wil je ogen verwennen en je geest prikkelen met verhalen, interviews, artwork en fotografie om van te watertanden. Een podium zijn voor gewone mensen die bijzondere dingen doen en bijzondere mensen die hele gewone dingen doen. Constructieve rebellen die een positief verschil maken, met een klein gebaar of een grootse visie, een sterke mening of onverwachte invalshoek. Een gids voor vernieuwende ideeën en verdiepende verhalen.
“Waar kan ik die kopen?” Horen we je denken. Helaas, Thirteen Barrels is vooralsnog exclusief voor gasten van SAAM Restaurant, op de beroemde strip in Ouderkerk aan de Amstel. In beperkte oplage.
Snel een tafeltje reserveren dus. Is sowieso een aanrader.