Positionering, strategie en website

In de zomer van 2016 begonnen we met het fundament. Wat wil deze beweging, wie is MaatschapWij? Missie, visie, kernwaarden, the works. We ontwikkelden een contentstrategie om de lege huls die het logo was te laden met associaties en betekenis. Bedachten formats als Purpose People (samen met Kees Klomp en Waterfilm Producties). Met maar één doel: zoveel mogelijk mensen inspireren met verhalen over sociale en duurzame initiatieven en ondernemers, constructieve rebellen en toekomstgerichte samenwerking.

Bereik, engagement en conversie

Met een uniek team van specialisten en (content)partners met het hart op dezelfde plaats als wij, bouwden we MaatschapWij in twee jaar tijd uit tot een begrip in de wereld van burgerinitiatieven en sociaal en duurzaam ondernemerschap. Het merk steeg op. Met Maatschapwij.nu als romp, Facebook en LinkedIn als vleugels, content marketing als straalmotoren en verhalen als brandstof. Alles 100% duurzaam, uiteraard.

Next stop: van inspiratie naar impact. Sluit je aan!

Bereik

5720413

Conversies

16.208

Periode

2017 - Heden