Strategie, platform en content

In de zomer van 2016 begonnen we met het fundament. We benaderden dit maatschappelijke initiatief als een merk. We legden haar waarden, missie, visie vast en ontwikkelden daarop een contentstrategie om het logo was te laden met sociale en duurzame ondernemers.

Bedachten formats als Purpose People en Purpose Professionals (samen met Kees Klomp en Waterfilm Producties). Met maar één doel: zoveel mogelijk mensen inspireren tot meer samenwerken, klaar staan voor elkaar en onze planeet en zelf initiatief nemen voor positieve verandering.

Websiteverkeer, engagement en conversie

Zonder breed begrip voor de noodzaak, zonder gevoel van urgentie, zonder inspirerende voorbeelden en zonder een verandering van mindset bij een heleboel mensen, lukt het nooit. MaatschapWij wil die mindset uitdragen en daarmee de noodzakelijke transities helpen versnellen.

Met een team van specialisten en (content)partners met het hart op dezelfde plaats als wij, bouwden we MaatschapWij in vier jaar tijd uit tot een begrip in de wereld van burgerinitiatieven en sociaal en duurzaam ondernemerschap. Het merk steeg (en stijgt nog steeds) op. Met maatschapwij.nu als romp, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube en LinkedIn als vleugels, content marketing als straalmotoren en verhalen als brandstof. Alles 100% duurzaam, uiteraard.

Next stop: van inspiratie naar impact. Sluit je aan!