Strategie, platform en content

In de zomer van 2016 begonnen we met het fundament. We benaderden dit  maatschappelijke initiatief als een merk. We legden haar waarden, missie, visie vast en ontwikkelden daarop een contentstrategie om het logo was te laden met associaties en betekenis.

Bedachten formats als Purpose People en Purpose Professionals (samen met Kees Klomp en Waterfilm Producties). Met maar één doel: zoveel mogelijk mensen inspireren tot meer samenwerken, klaar staan voor elkaar en onze planeet en zelf initiatief nemen voor positieve verandering.

Websiteverkeer, engagement en conversie

Met een team van specialisten en (content)partners met het hart op dezelfde plaats als wij, bouwden we MaatschapWij in vier jaar tijd uit tot een begrip in de wereld van burgerinitiatieven en sociaal en duurzaam ondernemerschap. Het merk steeg (en stijgt nog steeds) op. Met maatschapwij.nu als romp, Facebook, Twitter,  LinkedIn als vleugels, content marketing als straalmotoren en verhalen als brandstof. Alles 100% duurzaam, uiteraard.

Next stop: van inspiratie naar impact. Sluit je aan!

Periode

2017 - Heden

Websiteverkeer

650.000+ 147%

Conversies

215.000+ 150%