Visual identity, huisstijl, website

Een volstrekt uniek concept dat vroeg om een unieke visuele identiteit. We ontwikkelden het eigenzinnige, robuuste logo en bijpassende beeldtaal. Deze vertaalden we door naar de huisstijl en het ontwerp van hun website.

Voor de projecten Westerweg 3 in Ilpendam / Purmerend en Mijzerweg 1A in Noordbeemster ontwikkelden we o.a. verkoopbrochures en projectwebsites met een uitgebreide presentatie van de villa’s en klantenlogin.

We zetten Barentsz.nl aan het werk met relevante content, SEO, SEA en Social Media. Zo verbeteren we elke dag de online performance van Barentsz, zorgen we dat de bezoekersdagen volgepland zijn en inspireren we mensen na te denken over duurzaam wonen in een houten, nul-op-de-meter huis.

Barentsz-team

Barentsz over de samenwerking met Soul Kitchen

“Wij hechten aan langere relaties en continuïteit en de samenwerking met Homme beviel goed. Onder andere daarom vroegen we hem mee te denken over de vormgeving en positionering voor Barentsz. In de tussentijd ontstond Soul Kitchen waardoor Joost en Raoul in beeld kwamen. Zij zorgden ervoor dat zowel het design, de teksten als de online vindbaarheid een geheel werden. De drie hebben hun eigen opvattingen en expertise maar respecteren elkaars kunde en mening. Ze zijn autonoom en toch een team. En je kunt zien dat ze plezier hebben in wat ze doen”, vertelt Casper Hellebrekers, een van de andere oprichters van Barentsz.

Lees hier verder over samenwerking met Barentsz.