Dit is hoe wij het zien.

De toekomst is aan maatschappelijk bewuste merken en organisaties. Die een doel nastreven voorbij geld verdienen om het geld verdienen. Die niet op zoek zijn naar het gat in de markt maar naar de gaten in de samenleving.

Die een misstand aanpakken of probleem willen oplossen, in plaats van een behoefte creëren. Of het moet de behoefte zijn het probleem te helpen oplossen. Dát zijn de merken en organisaties die wij graag helpen groeien.

Voor het goeie.

Lees hieronder hoe we jou in drie stappen kunnen helpen groeien.

Stap 1: een website met een hart

Je website is zoveel meer dan je online visitekaartje. Het is de digitale versie van je bedrijf of organisatie, je kantoorpand op het internet, de centrale hub voor al je content. Het is de spin in het web van je online communicatie. Een goede website sluit in vorm en functie naadloos aan op jouw missie en visie, versterkt je identiteit en helpt je de juiste mensen te bereiken, te raken en in beweging te krijgen.

Noem het je why, je purpose, je diepste wezen of je hogere doel. Wij noemen het soul. En we gaan er altijd naar op zoek. Want pas dan kunnen we de website maken die voor jou werkt. Een website met een kloppend hart.

Hoe dat werkt, zo’n website bouwen? Mail Homme

Stap 2: content, connectie, community

Website live, over en sluiten? Nee dus. Nu gaan we ‘m aan het werk zetten. Door inspirerende, relevante content op een logisch moment bij de juiste mensen onder de aandacht te brengen leg je contact. Door je verhaal met ijzeren regelmaat te blijven vertellen hou je de connectie intact en verstevig je de band. Door je publiek uit te nodigen onderdeel van je verhaal te worden, bouw je een community.

Storytelling is ons weapon of choice. Een goed verhaal, goed verteld is nog altijd de snelste weg naar het hart en daarmee naar een betekenisvolle, hechte en duurzame relatie met je achterban, je klant of je publiek.

Jouw verhaal goed vertellen? Mail Joost

Stap 3: conversie, analyse en optimalisatie

Je bent op weg. Je content, je website en je socials werken hard om potentiële klanten, donateurs, ambassadeurs of leden te werven. Maar doe je de goede dingen? En doe je de dingen goed? Cijfers over bereik, views, clicks en conversie, we zijn er gek op.

Online marketing, SEO, SEA, Google Ads, analyse en optimalisatie zijn onmisbare schakels in je content marketing strategie. Inzichten in resultaten bieden de voedingsbodem voor constante verbeteringen aan je content en je website. En daarmee is de cirkel rond. De virtueuze cirkel, noemen wij ‘m.

Ook meten en weten of je sneller kunt groeien? Mail Raoul